Service, garantie & retourneren

Algemene vragen of klachten
Heb je vragen, dan kun je ons per e-mail bereiken. E-mail: mail@angeli.nl

Ook voor klachten kun je op bovenstaand e-mailadres terecht. We nemen je klacht direct in behandeling. Binnen drie werkdagen ontvang je een inhoudelijke reactie van ons.

Wat te doen bij een verkeerde levering?
Heb je een verkeerde levering ontvangen, neemt dan contact op met ons op via e-mailadres mail@angeli.nl, Onze medewerkers helpen je graag verder en lossen dit probleem direct met je op.

Stuur het product samen met het retourformulier retour naar:

ANGELI hairstyling
Molenstraat 149
6712 CV EDE GLD

Download retourformulier

Vergeet niet het pakket voldoende te frankeren! Retourzendingen die ongefrankeerd of onvoldoende gefrankeerd naar ANGELI hairstyling worden gestuurd, worden niet door ons geaccepteerd. Tevens raden we je aan om het pakket te verzekeren. Je bent namelijk zelf aansprakelijk voor de retourzending. Je klacht wordt binnen drie dagen na ontvangst in behandeling genomen en opgelost. Indien je aanspraak maakt op de garantie dan zal de retour zending kosteloos zijn. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Indien je aanspraak maakt op garantie en deze wordt terecht bevonden dan zullen wij de kosten voor het verzenden naar ANGELI hairstyling vergoeden.

In welke gevallen kan ik een aankoop niet herroepen?
Enkele uitsluitingen voor het herroepingsrecht zijn verbruiksartikelen die al geopend zijn, zoals shampoos, conditioner, gel, wax et cetera.

Herroepingsrecht
U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. Hiervoor dient u dit te gebruiken.

De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed (of in het geval van levering in delen; het laatste goed of onderdeel van het goed) fysiek in bezit krijgt.

Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons:

ANGELI hairstyling
Molenstraat 149
6712 CV EDE GLD

via een ondubbelzinnige verklaring (bv. schriftelijk per post of e-mail) op de hoogte stellen van uw beslissing de overeenkomst te herroepen.

Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Gevolgen van de herroeping
Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht.

Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.
NL L 304/84 Publicatieblad van de Europese Unie 22.11.2011

U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.

De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening.

U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en het werking van de goederen vast te stellen.

Staat je vraag er niet bij of heb je een andere vraag? Neem dan contact met ons op via e-mailadres mail@angeli.nl. Wij helpen je graag verder.

Klachtencommisie
Indien de klacht niet opgelost kan worden dan kun je naar de geschillencommissie gaan. Meer informatie is te vinden op de website: www.sgc.nl
Direct online een afspraak maken?