Het woord is aan jou: Hedi Wortelboer

2 Februari, 2018 10:18

Kun je iets vertellen over de conditie van je haar voordat je bij ons kwam?
Mijn haar was erg droog en verwaarloosd. Ik denk dat ik al wel 6 jaar niet naar de kapper was geweest. Knipte mijn haar zelf, of liet een vriendin de puntjes knippen.
Ik vond de conditie van mijn haar gewoon niet zo belangrijk. Ondertussen ergerde ik me wel aan mijn haar; het zat nooit goed.

Waarom wilde je iets anders? Of – dat kan ook – wat maakt dat je blij bent met je vertrouwde coupe?Ik vind het belangrijk dat mijn haar zonder al teveel gedoe goed zit. Mijn huidige kapsel is gemakkelijk in model te krijgen, precies zoals ik het wil.
Daarnaast ben ik blij dat mijn grijze haren weer netjes weggewerkt zijn ;-)

Vind je dat wij goed naar je geluisterd hebben?
Miranda luistert altijd goed naar wat ik wil. Ook geeft ze goede adviezen, maar laat de keus bij mij. Dat vind ik prettig, op deze manier voel ik me altijd goed bij wat we kiezen.
Ook deze keer: van nature heb ik een warme gloed in mijn haar, waardoor het soms wat oranje oplicht. Dat was ik zat. In overleg hebben we besloten een wat koelere tint te kiezen en die op te lichten met highlights.

Voel je je okay bij het advies dat we je gegeven hebben?
Haha, ja dus (zie hierboven).

Ben je blij met het resultaat?
Jazeker! De ‘gouden’ gloed is eraf. En de kleur is precies zoals ik wilde!

Past het bij wie je bent? En bij je dagelijkse routine?
Ja!

Ben je na je bezoek aan ANGELI hairstyling nog steeds blij? Hoe lang duurt die blijdschap?
Ik ben eigenlijk altijd tevreden! Natuurlijk is het wel zo dat ik vlak voor de nieuwe afspraak merk dat het ook echt wel weer nodig is. Dan piepen de grijze haren er ineens flink tussendoor en krijg ik het niet zo gemakkelijk meer in model.

Mogen we – ongeveer - je leeftijd weten?
Ik ben 39 jaar.

Hoe lang kom je al bij Angeli?
Ik kom ongeveer 5,5 jaar bij Angeli. En ik ben nog steeds heel tevreden :-)

Hoe zou jij de sfeer in de salon omschrijven?
De sfeer in de salon is gezellig, open en betrokken. Naar Angeli gaan staat voor mij synoniem aan me-time. Heerlijk even alleen een moment voor mezelf. Even bijkomen van de dag...

s er iets waarin wij onszelf kunnen verbeteren? Wat zou je ons adviseren?
Jullie zetten een service-gericht concept neer, waarbij de klant echt centraal staat. Jullie luisteren echt naar wat de klant wil en leggen uit waarom jullie doen zoals je doet. Daarnaast blijven jullie zelf ook steeds vernieuwen. Ik vind eigenlijk alles al best heel goed en professioneel!

Wat zou je zelf nog kwijt willen?
Mijn eerdere ervaringen met kappers (die slecht luisteren, hun eigen zin doordrijven, blunders maken, etc) maakten dat ik behoorlijk sceptisch was toen ik voor het eerst bij jullie kwam. Dat ik al 5,5 jaar bij jullie in de salon kom is dan best bijzonder. Jullie hebben mij overtuigd met gewoon goed vakwerk, persoonlijke aandacht en een luisterend oor. Ik ben dan ook heel tevreden en blij dat ik bij jullie klant ben!

Wil jij ook het woord? Wij geven je graag de gelegenheid. Vraag je ernaar in de salon?

Download onze app

Smart & Simple; zo noemen wij de App van Angeli.
Drie keer tippen op je Apple of Android; met de Smart & Simple App maak je zó je afspraak met Angeli.

Direct online een afspraak maken?